Savjetovanje & Edukacija
Uvjeti u kojima djelujemo i poslujemo se konstantno mijenjaju. Svijet je danas sustav povezanih posuda a uspješni subjekti su oni koji odgovore na izazove globalnog vremena kroz implementaciju modernih sustava djelovanja na svojoj lokalnoj razini. S točke gledišta poslovnih subjekata sve više raste značaj marketinga i BRANDiranja proizvoda te specifičnog pristupa potrošaču. Stoga je više nego ikada važno imati strateške odrednice, viziju i misiju djelovanja te sukladno njima kreirati poslovne ciljeve, programe te akcijske planove i projekte.
Da bismo na pravi način zaokružili cjelovitu sliku o poslovnim procesima i globalnim uvjetima u kojima djelujemo trebamo dobro poznavati mehanizme funkcioniranja ekonomije određenog područja i moderne ekonomije u cjelini. Današnje tendencije stvaranja globalnih korporacija koje funkcioniraju po principu usisavanja talenta malih neovisnih poslovnih subjekata su velika prijetnja svim poslovnim subjektima u razvoju.
Upravo stoga je važno naučiti procese kojima kreiramo vlastite kapacitete unutar našeg poduzeća za razvoj osmišljavanja brenda, marketinga, distribucijskih kanala i operativnog poslovanja, a posebno je važno u startu imati jasnu viziju i misiju našeg poslovanja.
Svjetska statistika kaže da na jedan uspješan biznis dolazi 8 neuspješnih. Razlozi za ovo su brojni i ne možemo ih jednostavno kvantificirati jer svako poduzeće ima svoj poseban životni ciklus koji djeluje u specifičnim uvjetima. Svako poduzeće koje želi povećati svoje šanse za uspjeh mora posvetiti maksimalnu pozornost, vrijeme i trud u planiranje. Moramo imati odgovor na pitanja tko su naši potrošači, kako ih osvojiti i zadržati, koliko resursa trebamo da bi pokrenuli poduzeće a koliko da bi ga financirali u njegovoj početnoj fazi. Moramo biti svjesni rizika i opasnosti koji su neminovnost u poslovnom svijetu a sve to iziskuje znanja i svijest o važnosti usvajanja novih znanja.
Nivo 2 vam želi pružiti usluge savjetovanja i edukacije koja je konkretna i usmjerena na razumijevanje modernih procesa u onom području u kojem djelujete. Vjerujemo da je svaka organizacija ili poduzeće specifično i jedinstveno i da je uspjeh uvjetovan razumijevanjem okolnosti u kojima djelujemo i razvijanjem komparativnih elemenata s kojima ćemo ostvariti određenu prednost.